تنهایی
 
REZA JON
 
 
چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:تنهایی>بی وفایی, , :: 20:18 ::  نويسنده : REZA ATASKAR

 

 
دلم میگیردازادمایی که فقط به ظاهرهستن ولی درعمل حتی یک مترسک هم نیستن....دلم گرفته من هستم اوهست ولی قسمت نیستعجب قسمتی تابه حالفقط مرا تنهاکرده است....خسته شدم ازبس جاده ی رویاهایم راتنهایی سفرکردم خسته شدم.....نمیدانم چراولی همیشه فقط فاصله دوتاپلک هایم بادیدن اوبهشت میشودولی صدافسوس که من برای اوفقط یک هوس هستم وبس....به قول معروف مردان در دریای عشق به وسعت دریانامردند....حال به من بگوییدچگونه جاده ای راکه دربلوررویاهایم باردپای اوساختم چگونه نابودش کنم؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REZA JON و آدرس reza.ali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 8262
تعداد مطالب : 53
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


ابزار نظرسنجی